Mit tanultam Klapka Györgytől, ami neked is segíthet sikeresebbé válni?

2016. június 27. 17:21 - Bábincu Flórián

Klapka Györgyöt az Aranyember néven is jól ismerik. Sikeres üzletember sokaknak igazi példakép. Ő az, aki a „szarból” is pénzt tud formálni, ami szerintem példamutató minden egyes vállalkozó szellemű embernek. Az utóbbi időben rengeteg videót, interjút megnéztem vele kapcsolatban, olvastam, kutattam. Ennek kapcsán vontam le 4 olyan tanulságot, ami neked is segíthet lépést tenni a siker felé.

 

2_1.png

 

 

 Tanuld meg kezelni a veszteséget, lapozz egyet és menj tovább!

69347.jpg

 

„Engem sosem érintett meg, ha veszteség ért, lehúztam a rolót, és mentem tovább” -vélekedik Klapka György. Meg kell tanulni kezelni a veszteséget, menni tovább! Nem szabad megragadni a múltban, az már történelem, a jövő viszont előtted van, tanulj a hibákból! A hibák és veszteségek leckék, amiktől okosabb és tapasztaltabb vagy, ettől fejlődsz. Láttál már olyan sikeres embert, aki még sosem tapasztalta milyen a veszteség? Mert én nem.

 

A sikerorientáltság nyerő tulajdonság

 

Az „Aranyember” egyszerűen éhezik a sikerre. Sokszor hangoztatja, hogy számára a pénz csak egy eszköz, a lényeg, hogy sikert érjen el bármiben, amit csinál. Amikor üzletember akkor ott, amikor szerető nagyapa akkor ott. Éhezned kell a sikerre, mindegy mit csinálsz, mindegy hol tartasz most! Az a fontos, hogy tudd, merre tartasz, és vágyd a sikert!

 

Tudd eladni magad!

4736234_6bc62388a0dfd7c7f1bb07ff6a5565b0_wm.jpg

 

Ez egy olyan tulajdonság, ami valakiben születésétől fogva ott van, valaki tanulja. Lényegtelen melyik úton teszed magadévá, de meg kell tanulnod! Az üzleti élet egyik legfontosabb tényezője, hogy TUDD MAGAD ELADNI! Ha el tudod magad adni, akkor a termékedet, szolgáltatásodat is el fogod. Az önmagad eladása tanulható készség, nekem már sikerült többször is, neked is fog. Ha figyelemmel követed az Inspit, nemsokára hozok erről egy külön cikket.

 

 

Szorgalom, szorgalom, szorgalom

klapka-gyorgy-e1441621229336-1024x576.jpg

Talán ez a leghasznosabb tanács, amit tanulhattam. Szorgalommal sok minden elérhető, sikerünk legalább 80%-át teszi ki a szorgalom. Egyik interjújában arról mesélt, hogy gyerekkora óta meg kellett küzdenie mindenért, ez a küzdés tanította meg arra, hogy szorgalom nélkül nincsenek learatható babérok. Ellustult társadalomban élünk, ahol a kényelem az elsődleges szempont. Egyik példaképem, Szabó Péter szavaival fejezném ki a véleményem erről: „Nincs lehetetlen, csak kényelmetlen”. Még senkinek sem hullott az ölébe a siker a tévét nézve, és sajnos neked sem fog!

"Engem az akadályok nem hátráltatnak, hanem küzdésre késztetnek." - Klapka Gyögy

Ha tetszett az írás, akkor oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel, a megosztás gombra kattintva

Még több érdekes tartalom Facebookon és Instagramon

unnamed.pngfb_icon_325x325.png

    

 

 

komment
süti beállítások módosítása