Rólam

2016. március 09. 15:54 - Bábincu Flórián

Az 3_white_logo_on_color1_192x75.png célja, hogy inspirálja, azokat az olvasókat, akik nem a csodára várva élnek napról napra, hanem nap, mint nap tesznek az előrehaladás és céljaik elérése érdekében. 

Nagyon sok tippel, tanáccsal találkozhatunk az interneten, ami gyökeres változást ígér, de nagyon kevésben van ott, a saját tapasztalat. Az oldal elsődleges szempontja, olyan tartalmak szolgáltatása, amelyek mindegyikében ott van a saját példa, a személyes megtapasztalás. 

 

Bábincu Flórián | Szerkesztő
                                               
11412339_705040472975653_5921524756519226127_n.jpgJanuárban töltöttem be 20.-ik életévem. Végzős hallgató vagyok a NYF GTK Gazdálkodás és menedzsment szakán. 2014 óta dolgozom egy informatikai cégnél, mint account manager, emellett marketing feladatokat is ellátok. Korábban pénzügyi tanácsadóként is tevékenykedtem. Az önfejlesztés megszállottja vagyok, ebből adódóan imádok olvasni. Ehhez fűződik egy előadás megrendezése fiatalok számára, melyen Szabó Péter, volt az előadó. Nagy érdeklődésem van a gazdaság felé, diplomamunkámat pénzügyi irányban készítem. Az utóbbi időben intenzíven tanulmányozom a közösségi médiát és a marketinget.

komment
Címkék: A Blogról
süti beállítások módosítása